ההזמנה מתבצעת ומתחילים לעבוד עליה רק לאחר תשלום – הסדרת התשלום בעגלת הקניות מחייבת את הקונה לבצע את העברת הכספים בדרך עצמאית באפליקציית ה-bit או דרך העברה בנקאית לפרטים הרשומים עבור השלמת ההזמנה- מכיוון שאנו לא עובדים עם כרטיסי אשראי.
אנו ניצור עמכם קשר במידה ונראה כי ביצעתם הזמנה ולא שלחתם אלינו דרך הווטסאפ צילום מסך עם האסמכתא לתשלום.
לבירורים נוספים על מוצרים שונים אנא פלינו למספר 052-847-7759.

במקרה של מוצר פגום הלקוח זכאי להחזיר את המוצר אלינו דרך "boxit" או להביא את המוצר אלינו ב14 היום הראשונים לרכישה ורק אם הנזק לא נגרם ע"י הלקוח הוא יקבל החזר מלא \ החלפה ברגע שהמוצר יחזור אלינו. 
החלפה והחזרה של מוצרים תתאפשר רק אם לא נגרם נזק למוצר ע"י הלקוח.